sobota, 18 lutego 2012

Poznań

Ratusz
Bamberka
Kamienice na Starym Rynku


Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Fara Poznańska

Widok na Stary Browar


Zamek Poznański

"Nierozpoznani" Magdaleny Abakanowicz
Cytadela

Cytadela - fragmenty fortu

Palmiarnia

Palmiarnia

Kiedy po Poznaniu oprowadza cię taka przewodniczka jak moja, nie sposób nie zachwycić się tym miastem. Jest po prostu przepiękne! Moja Przewodniczka pokazała mi mnóstwo niezwykłych miejsc, opowiedziała mi wiele ciekawych historii i to właśnie w Poznaniu zaczęła się moja przygoda z BiblioNETkowiczami! Od tej pory Poznań zajmuje szczególne miejsce w moim sercu. Dziękuję!

2 komentarze:

  1. Zła kobieto, dopiero teraz mówisz mi o tym blogu?
    Musisz koniecznie "zjechać" Polskę wschodnią, od południa po północne skrawki, ona dopiero jest piękna. ;-)

    Twoja przewodniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak poza tym to naprawdę ładne zdjęcia zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń